اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغاتی است که مجبور به تماشای آن هستید!
[ad_1]
اینستاگرام تست کردن به روشی از تبلیغات غیر قابل رد شدن یا غیرقابل رد شدن هستند و کاربران را مجبور می کنند یک تبلیغ را بین پست های اسکرول مشاهده کنند.
بدیهی است که تبلیغات اینستاگرام گروهی منتخب از کاربران را به دلیل تعداد کاربران هدف قرار می دهد ایکس و Reddit به آن اشاره کردند. همچنین متیو تای، سخنگوی این شبکه اجتماعی روی لبه گفت که این تبلیغات در حال آزمایش هستند. او میگوید که اینستاگرام «اگر این آزمایش منجر به تغییر محصول رسمی شود، بهروزرسانیهایی را ارائه میکند».
تبلیغات اینستاگرام
این کاربر را لایک کنید Reddit همانطور که از تصاویر آن می بینید، این تبلیغات هنگام حرکت در داستان ها و پست ها ظاهر می شوند. در واقع اینستاگرام پس از مدتی تبلیغی را به کاربر نشان می دهد که برای ادامه وبگردی در شبکه اجتماعی اجباری است.
همانطور که در تصاویر مشخص است، اینستاگرام در این تبلیغات از آیکون «ad break» و همچنین تایمر شمارش معکوس استفاده کرده است که زمان پایان آن را نشان می دهد. با ضربه زدن روی نماد نیز پیامی نمایش داده می شود که به شرح زیر است:
وقفه های تبلیغاتی روشی جدید برای مشاهده تبلیغات در اینستاگرام است. “گاهی اوقات ممکن است لازم باشد قبل از اینکه بتوانید مرور کنید، تبلیغی را ببینید.”
اینستاگرام هم اکنون پست ها را به عنوان تبلیغات در محتوای اصلی فید کاربران یا Reels نشان می دهد. اما افزودن تبلیغاتی که نمیتوان آنها را رد کرد، موضوع متفاوتی است و احتمالاً هنگام راهاندازی با واکنشهای زیادی مواجه خواهد شد.
YouTube همچنین اکنون تبلیغات غیرقابل رد شدن را قبل یا در حین تماشای ویدیو نشان می دهد. یوتیوب و TikTok همچنین از تبلیغات بین ویدیوهای کوتاه خود استفاده می کنند، اما می توان از آنها صرفنظر کرد.
[ad_2]