دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardبرند نوشیدنی آمریکایی در بستهبندیهای خود از واقعیت افزوده استفاده میکنددیام برد
[ad_1]
استفاده از فناوری واقعیت افزوده در بازاریابی می تواند به فروش و جذب مخاطبان بیشتر کمک کند. جونز سودا، یک برند آمریکایی، مدت هاست که از این روش برای متمایز شدن از رقبای خود استفاده کرده است.
امروزه فناوری می تواند گزینه خوبی برای برندهایی باشد که به دنبال متمایز کردن خود از سایر رقبا هستند. استفاده از فناوری واقعیت افزوده در تبلیغات از سال 2000 در بین بازاریابان رواج یافته است. این فناوری فرصتی برای مشاهده تصاویر دیجیتال همراه با واقعیت ها فراهم می کند و بنابراین بسیار جذاب است. علاوه بر این، مطالعات نشان داده است که برندهایی که از فناوری در بازاریابی خود استفاده کرده اند، فروش بیشتری داشته اند و این برای برندهای کوچکتر اهمیت بیشتری دارد. چون مخاطب محدودی دارند و دستشان برای خلاقیت باز است.
کمپین «واقعی و مجازی» کمپین واقعیت افزوده شرکت آمریکایی جونز سودا است. این برند یک برند نوشیدنی آمریکایی است که مدت هاست از فناوری واقعیت افزوده بر روی بطری های نوشیدنی خود استفاده می کند. کرت تامپسون، مدیر بازاریابی جونز سودا میگوید: بطریهای نوشیدنی دارای کدهای QR هستند که مشتریان میتوانند آنها را برای تماشای ویدیوهای کوتاه اسکن کنند.
در همین حال، گوشیهای هوشمند جدیدی که برای اسکن کدهای QR نیازی به دانلود اپلیکیشن جداگانه ندارند، به افزایش تعداد بازدید از این کدها کمک کردهاند. باید گفت که محتوای محصولات بستگی به موضوعی دارد که برند می خواهد در مورد آن با مشتری صحبت کند. به عنوان مثال، اگر هدف برند آشنایی مشتری با محصول باشد، می تواند اطلاعاتی در مورد ترکیب محصول، هدف و محل تولید آن و … بدهد.
در واقع هدف از استفاده از این فناوری ها ایجاد ارتباط تعاملی و هیجان انگیز با مخاطب است. مشکلی که برای همه برندها عامل حیاتی است.
[ad_2]