دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardتعداد کاربران داپاپ به ۷.۵ میلیون نفر رسید دیام برد
[ad_1]
DopApp در مراسم چهارمین سالگرد این مجموعه اطلاعاتی در مورد میزان رشد کاربران، نرخ تبدیل کاربران به مشتری و … ارائه کرد. مدیرعامل این مجموعه همچنین یکی از مهم ترین اهداف داپ آپ در سال 1403 را عبور از مرز یک میلیارد تومان برای میانگین مبلغ برگشت نقدی روزانه اعلام کرد.
داپ آپ به مناسبت چهارمین سالگرد این مجموعه گزارشی از معرفی آن در سال 1402 منتشر کرد که بر اساس این گزارش در سال 1402 تعداد کاربران این پلتفرم به 7.5 میلیون نفر رسید. گزارش DopApp همچنین نشان می دهد که این پلتفرم در سال گذشته با 20000 کسب و کار همکاری داشته است.
همچنین نرخ تبدیل کاربران به مشتری در سال 1402 به 27 درصد رسید که با رشد 3 درصدی همراه بود. همچنین بر اساس داده های این گزارش، درصد مشتریان وفادار در سال گذشته 18 درصد بوده که با رشد 1 درصدی همراه بوده است.
سجاد شفیع زاده، مدیرعامل داپ آپ در نشست خبری که به مناسبت چهارمین سالگرد تاسیس این گروه برگزار شد، درباره شیوه کار دوآپ گفت: ما به یک تامین کننده و نحوه تامین مالی جمعی از منابع کمکی خود وابسته نیستیم. توسط چندین گروه و خود پذیرندگان ما تأمین مالی می شوند. آنها در این روند با ما هستند.”
وی همچنین توضیح داد: “Dapp یک برنامه مالی سه جانبه است که در سال 2018 با بازپرداخت نقدی شروع به کار کرد و به گفته مدیر عامل Dopup، این مجموعه به کارهای معروفی در مدیریت ثروت و لندتک نیز رسیده است.” با این حال، مهم ترین برنامه ای که DopApp در سال های اخیر دنبال کرده است Tangerine است که از طریق آن فعالیت های مشارکت را دنبال می کند.
مدیرعامل این مجموعه همچنین یکی از مهم ترین اهداف داپ آپ در سال 1403 را عبور از مرز یک میلیارد تومان برای میانگین مبلغ برگشت نقدی روزانه اعلام کرد.
[ad_2]