هوش مصنوعی هزینههای بازاریابی شرکتی سوئدی را ۱۰ میلیون دلار در سال کاهش میدهد
[ad_1]
Klarna، شرکت پیشرو سوئدی فین تک، از پیشگامان استفاده از آن است هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است. این شرکت می گوید با استفاده از هوش مصنوعی برای اجرای کمپین های بازاریابی و ایجاد تصاویر، حدود 10 میلیون دلار در سال صرفه جویی می کند.
به گزارش کلارنا، این شرکت در سه ماهه اول سال 2024 بودجه فروش و بازاریابی خود را با 37 درصد پس انداز خود به لطف استفاده از هوش مصنوعی و افزایش تعداد کمپین های تبلیغاتی، 11 درصد کاهش داد.
به گزارش رویترزKlarna توانست با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند Midgerni، DALL-E و Firefly هزینه های تولید تصویر خود را 6 میلیون دلار کاهش دهد. Klarna با استفاده از هوش مصنوعی هر هفته اپلیکیشن ها و تصاویر وب سایت خود را به روز می کند.
در سه ماهه اول سال 2024، کلارنا با کمک هوش مصنوعی بیش از 1000 تصویر ایجاد کرد و گفت که زمان لازم برای ایجاد یک تصویر از 6 هفته به یک هفته کاهش یافته است.
Klarna قبلاً با OpenAI برای توسعه یک دستیار هوش مصنوعی برای بخش خدمات مشتری خود همکاری کرده است. طبق ادعای این شرکت، چت بات مذکور کار 700 کارمند تمام وقت را انجام می دهد.
[ad_2]